Trebate li savjet? 097 662 3050 Pon. – Pet.: 8 – 13 h
0
Košarica
Početna stranica Zamjena, povrat i reklamacija robe

Zamjena, povrat i reklamacija robe

Najprije ispunite sljedeći obrazac:
 

1. Zamjena robe

Kupljenu robu možete besplatno zamijeniti u roku od 60 dana od primitka. Robu koju želite zamijeniti morate poslati na adresu:

Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
ID: 92012278
Poštanska 9
10410 Velika Gorica
 
Robi je potrebno priložiti kopiju računa.

Za prihvaćanje zamjene važe ovi uvjeti:
  • Roba mora biti vraćena prodavaču zapakirana u originalnoj ambalaži, potpuna, nekorištena i neoštećena.
  • Društvene igre, kocke i kreativni setovi također moraju imati neoštećenu ambalažu.
 
Upute za slanje robe na zamjenu:
  • Troškove slanja snosi pošiljatelj, pošiljke s otkupninom (pouzećem) ne prihvaćamo.
  • Troškove slanja zamjenske robe treba odbiti od vrijednosti robe za koju možete odabrati zamjenu (npr. ako želite da vam zamijenimo robu u vrijednosti od 25 EUR i pošaljemo drugu robu, zamjenska roba može biti u vrijednosti od najviše 19 EUR, dok preostalih 6 EUR pokriva trošak dostave, prema važećem cjeniku dostave u trenutku slanja zamjenske robe).
  • Ako je cijena zamjenske robe niža od cijene prvobitno kupljene robe, razlika u cijeni bit će vam vraćena.
  • Troškove povrata robe snosi kupac.
 

2. Povrat robe

Kupljenu robu možete vratiti bez navođenja razloga u roku od 60 dana od primitka. Robu pošaljite na adresu:
 
Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
ID: 92012278
Poštanska 9
10410 Velika Gorica

Robi je potrebno priložiti kopiju računa.

Roba mora biti vraćena prodavaču zapakirana u originalnoj ambalaži, potpuna, nekorištena i neoštećena.

Prodavač ima pravo u roku od 14 kalendarskih dana nakon primitka robe pregledati vraćenu robu kako bi utvrdio je li roba oštećena, korištena ili djelomično korištena.

U slučaju povrata, kupoprodajna cijena bit će vraćena u roku od 14 kalendarskih dana nakon isteka roka za pregled robe, na isti način na koji je roba plaćena Agatinom svijetu. Troškove slanja vraćene robe snosi kupac.

3. Reklamacije

Agatin postupak reklamacije je brz i jednostavan, slijedite sljedeće korake:
  1. Najprije u gornji obrazac unesite barem e-mail adresu koju ste koristili prilikom narudžbe i potvrdite ju.
  2. U sljedećim koracima obrasca priložite fotografije reklamirane robe i što preciznije opišite kvar. To će pomoći bržem rješavanju prigovora.
  3. Zatim ćemo pregledati podatke o proizvodu koji ste poslali na reklamaciju. Kontaktirat ćemo vas putem e-maila kako bismo se dogovorili o daljnjim koracima.
  4. Ako je reklamacija prihvaćena, reklamiranu robu možete poslati na adresu:
Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
ID: 92012278
Poštanska 9
10410 Velika Gorica
 
Ako reklamirate robu bez ispunjavanja interaktivnog obrasca, postupite na sljedeći način:
  • reklamiranu robu zajedno s kopijom računa i reklamacijskim protokolom pošaljite na adresu:
Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
ID: 92012278
Poštanska 9
10410 Velika Gorica


U roku od 30 dana nakon primitka reklamirane robe bit ćete obaviješteni o načinu rješavanja reklamacije (priznata/nepriznata reklamacija, zamjena/popravak robe). U slučaju priznate reklamacije, prodavač pokriva nužne troškove prijevoza reklamirane robe do prodavača i od njega.

Reklamacija školskih torbi i ruksak
Za brendove Topgal, Step by Step, Ergobag, Coocazoo itd., koji se nalaze u našoj ponudi, karakteristična je visoka kvaliteta proizvoda. Unatoč tome, ponekad se dogodi da je potrebno popraviti školsku torbu ili ruksak. Svjesni smo da je rok od 30 dana za rješavanje reklamacija tijekom školske godine, kada dijete svakodnevno nosi torbu u školu, predug. Zato nudimo drugačije rješenje:

  • Ako primijetite nedostatak na školskoj torbi ili ruksaku, fotografirajte oštećeno mjesto i pošaljite nam nekoliko fotografija torbe s opisom nedostatka na adresu reklamacije@agatinsvijet.hr, zajedno s potvrdom o plaćanju i kontaktnim podacima (telefonski broj ili e-mail adresa).
  • Procijenit ćemo nedostatak, kontaktirati proizvođača, a zatim stupiti u kontakt s vama i dogovoriti rješenje za vaš zahtjev.