Trebate li savjet? 097 662 3050 Pon. – Pet.: 8 – 13 h
0
Košarica
Početna stranica Uvjeti reklamacije

Uvjeti reklamacije

UVJETI REKLAMACIJE

trgovačkog društva K + L NET s.r.o. za e-trgovinu koja se nalazi na https://www.agatinsvijet.hr/.

Uvjeti reklamacije namijenjen su ISKLJUČIVO KUPCIMA POTROŠAČIMA i čine sastavni dio Općih uvjeta poslovanja (u daljnjem tekstu "OUP").

U slučaju bilo kakvih pitanja, možete nas kontaktirati:
Putem telefona: 097 662 3050 (radnim danom od 8:00 do 13:00 sati) (u daljnjem tekstu "telefonski kontakt")
E-mailom: reklamacije@agatinsvijet.hr (u daljnjem tekstu "kontaktni e-mail")

Kamo dostaviti robu u slučaju reklamacije?
Robu nam možete poslati na adresu:
 
Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
ID: 92012278
Poštanska 9
10410 Velika Gorica
 

1. KAKO TREBA IZGLEDATI NAŠA ROBA PRILIKOM PREUZIMANJA

1.1. Koje karakteristike treba imati naša roba u trenutku preuzimanja? Odgovorni smo osigurati da roba nema nedostataka prilikom isporuke. Konkretno, odgovorni smo osigurati da u trenutku kada preuzmete robu:
1.1.1. roba ima svojstva koja smo dogovorili, opisali mi ili proizvođač (također u reklami) ili koja ste očekivali s obzirom na prirodu robe,
1.1.2. roba je prikladna za svrhu za koju navodimo njezinu uporabu ili za koju se roba ove vrste obično koristi,
1.1.3. kvaliteta ili izvedba robe odgovaraju dogovoru stranaka i/ili uzorku ili predložku (predložku (ako smo se na njih oslanjali prilikom narudžbe ),
1.1.4. da je roba u odgovarajućoj količini, mjeri ili težini,
1.1.5. roba odgovara zahtjevima zakonskih propisa.
 
1.2. 1.2.    Pretpostavka da je roba neispravna. Ako se nedostatak pokaže u roku od 12 mjeseci od primitka robe, smatra se da je roba već imala nedostatak pri primitku, osim ako ne dokažemo suprotno.
 

2. U KOJIM SITUACIJAMA VAŠA REKLAMACIJA NEĆE BITI PRIZNATA 

2.1. Za koje nedostatke ne odgovaramo? Ne odgovaramo za nedostatke u sljedećim slučajevima: 
2.1.1. nedostatak koji je roba imala u trenutku preuzimanja i za takav nedostatak je ugovoren popust od kupoprodajne cijene,
2.1.2. nedostatak je nastao na robi zbog istrošenosti uzrokovane normalnom uporabom ili ako je to posljedica prirode robe,
2.1.3. kvar je nastao s Vaše strane, a nastao je nepravilnim skladištenjem, nepravilnim održavanjem, Vašom intervencijom ili mehaničkim oštećenjem, a sve to u uvjetima koji ne odgovaraju njihovoj temperaturi, zaprašenosti, vlažnosti, drugim utjecajima iz okoline, a koje izravno određujemo mi ili proizvođač kao takav (obično na uputi /etiketi robe) ili to proizlazi iz zakonskih propisa,
2.1.4. nedostatak robe koju je kupac izmijenio i ako je nedostatak nastao kao posljedica te izmjene,
2.1.5. korištenjem robe u neprikladnim uvjetima koji ne odgovaraju temperaturi, zaprašenosti, vlažnosti, kemijskim i mehaničkim utjecajima okoline, što je izravno određeno od strane prodavatelja ili proizvođača, ili proizlazi iz zakonskih propisa,
2.1.6. nedostatak je nastao kao rezultat vanjskog događaja izvan naše kontrole (npr. prirodni događaj).
 

3. NA ŠTO PAZITI PRILIKOM PREUZIMANJA ROBE?

3.1. Provjerite sadržaj našeg paketa. Prilikom preuzimanja robe provjerite je i uvjerite se u njezina svojstva (osobito jeste li primili odgovarajuću vrstu robe, je li roba dogovorene kvalitete, sadrži li roba u svojoj ambalaži sve ono što treba sadržavati).

3.2. Kada nećete moći reklamirati robu. Nemate pravo na reklamaciju zbog neispravnosti ako se radi o nedostatku koji:
3.2.1. ste morali primijetitiuz uobičajenu pažnju već pri sklapanju kupoprodajnog ugovora, ili 
3.2.2. ako ste prije preuzimanja robe znali da roba ima nedostatak ili
3.2.3. ako ste sami uzrokovali nedostatak.
 

4. JE LI  ROBA OŠTEĆENA TIJEKOM TRANSPORTA?

4.1. Provjera pakiranja prije preuzimanja robe od dostavljača. Kada primite paket od dostavljača, provjerite je li pakiranje netaknuto. Preuzimanjem pošiljke potvrđujete da ste primili pošiljku bez očitih nedostataka. Ako je paket oštećen, prijavite to izravno dostavljaču i napišite prijavu oštećenja. Dostavljač zadržava pošiljku. Ovo je najjednostavniji način za rješavanje reklamacije oštećene pošiljke – prijevoznik će pošiljku odmah vratiti nama, a Vama će biti poslana nova pošiljka.

4.2. Otkrili ste da je roba oštećena tek nakon otvaranja paketa. Kako postupiti? Obavijestite nas odmah nakon preuzimanja  i otkrivanja oštećenja, najkasnije u roku od 2 dana od preuzimanja pošiljke.  Idealno putem usluge Retino dostupne ovdje. Usluga Retino olakšat će Vam komunikaciju s nama i ubrzati obradu Vašeg zahtjeva. U tom slučaju o daberite gumb "Reklamacija". Unesite broj narudžbe, e-mail s kojeg ste naručili robu, te s popisa naručenih proizvoda odaberite oštećenu robu koju želite uključiti u reklamaciju.

4.3. Kada više nećemo moći podnijeti zahtjev za reklamaciju dostave? Imajte na umu da ukoliko reklamaciju prijavite treći (3.) ili sljedeći dan nakon primitka pošiljke, velika je mogućnost da takva reklamacija neće biti priznata od strane dostavne službe. Kao rezultat vašeg zakašnjelog zahtjeva za oštećenu pošiljku, može nastati šteta (dostavna služba neće nadoknaditi oštećenu pošiljku zbog Vaše zakašnjele reklamacije), imamo pravo tražiti naknadu štete. Zadržite pošiljku i napravite fotografije  (kako bi se jasno vidjela oštećena roba, ambalaža, punjenje).

4.4. Kakav će biti postupak nakon Vaše prijave? Nakon reklamacije oštećene pošiljke, na e-mail ćete dobiti potvrdu. U svakom trenutku nas možete kontaktirati putem usluge Retino koja je dostupna ovdje putem kojeg se dogovara daljnji postupak reklamacije. Međutim, možete nas kontaktirati u bilo kojem trenutku telefonom ili e-poštom kako biste provjerili status Vašeg zahtjeva.
 

5. AKO STE DOBILI NEKI DRUGI PROIZVOD UMJESTO TOGA ŠTO STE NARUČILI, KAKO POSTUPITI? 

5.1. Kako postupiti i koje informacije trebamo od Vas? U slučaju da ste primili krivo poslanu robu, pogrešnu količinu ili drugačiju boju, potpuno drugu robu koju niste naručili i sl., najbolje je da nas kontaktirate putem usluge Retino koji je dostupan ovdje. Usluga Retino olakšat će Vam komunikaciju s nama i ubrzati obradu Vašeg zahtjeva. U tom slučaju odaberite gumb "Povrat". Napišite nam broj narudžbe, e-mail s kojeg ste naručili robu te s popisa naručene robe odaberite krivo poslanu robu koju želite vratiti te odaberite jedan od ponuđenih razloga za povrat robe ili opišite nastalu grešku. Trudimo se spriječiti takve pogreške, pažljivo provjeravamo poslanu robu, ali ni mi nismo potpuno nepogrešivi. Unaprijed se ispričavamo zbog nedosljednosti u narudžbi i učinit ćemo sve kako bi vam postupak reklamacije bio što ugodniji, a s naše strane što brži.

5.2. Što će uslijediti? Nakon popunjavanja i slanja reklamacije za krivo isporučenu pošiljku, na e-mail ćete dobiti potvrdu. Sve ćemo provjeriti u najkraćem mogućem roku i kontaktirati Vas radi dogovora o daljnjem postupku. Možete nas kontaktirati u bilo kojem trenutku putem usluge Retino, koja je dostupna ovdje, kontaktirati nas putem telefona ili e-poštom da biste potvrdili da je vaš zahtjev već u obradi.
 

6. OTKRIVANJE NEDOSTATKA ROBE UNUTAR 14 DANA OD PREUZIMANJA

6.1. Utvrđen nedostatak robe u roku od 14 dana od preuzimanja robe. Ukoliko u roku od 14 dana od primitka robe otkrijete nedostatak na isporučenoj robi, najbolji način da nas kontaktirate je putem usluge Retino koja je dostupna ovdje. Usluga Retino olakšat će Vam komunikaciju s nama i ubrzati obradu Vašeg zahtjeva. U tom slučaju odaberite gumb "Reklamacija". U njemu navedite broj narudžbe, e-mail s kojeg ste naručili robu te s popisa naručene robe odaberite oštećen proizvod koji želite uključiti u reklamaciju.

6.2. Reklamacija nije isto što i pravo na odustajanje. U roku od 14 dana od primitka robe jamčimo vam pravo na odustanak od kupoprodajnog ugovora ili zamjenu robe za drugu. U tom slučaju roba mora biti vraćena neoštećena, ili u zatvorenoj ili higijenskoj ambalaži. U protivnom ste odgovorni za smanjenje vrijednosti robe i/ili postoji rizik da nećete imati pravo na odustanak. Ako ste već raspakirali robu i otkrili nedostatak tijekom jedne od prvih uporaba, preporučujemo reklamaciju robe kao najprikladniji postupak.

6.3. Što će uslijediti? Nakon prijave zahtjeva, primit ćete potvrdu na svoju e-mail adresu. U svakom trenutku nas možete kontaktirati putem usluge Retino kojaje dostupna ovdje putem kojeg se dogovara daljnji postupak reklamacije. Međutim, možete nas kontaktirati telefonom u bilo kojem trenutku ili poslati pitanje na našu e-mail adresu kako biste provjerili status Vašeg zahtjeva.
 

7. OTKRIVANJE NEDOSTATKA ROBE UNUTAR 24 MJESECA OD PRIJEMA

7.1. Kada reklamirati neispravnu robu. Na nedostatke proizvoda dužni ste nam ukazati (prigovoriti) bez nepotrebnog odgađanja nakon što se nedostatak pojavi. U suprotnom, sud ne bi Vam priznao pravo na reklamaciju.

7.2. Imate pravo reklamirati nedostatak koji se pojavi na robi široke potrošnje u roku od 24 mjeseca od primitka robe. Ovo se ne odnosi na robu za koju je na ambalaži, etiketi, u uputama priloženim uz robu ili u oglasu sukladno drugim zakonskim propisima naznačeno vrijeme u kojem se roba može koristiti. Ovdje se primjenjuju odredbe o jamstvu kvalitete (ugovorno jamstvo).

7.3. Što će biti nakon 24 mjeseca? Nakon što je to razdoblje (24 mjeseca) isteklo, ne mogu se prijavljivati nedostaci robe. Ukoliko je to moguće za predmetnu robu, ovaj rok se produžuje za vrijeme u kojem niste mogli koristiti robu jer je bila u postupku reklamacije. Iako se uvijek trudimo rješavati reklamacije na vaše zadovoljstvo, s nekim se proizvodima mora postupati u skladu s uputama na pakiranju/etiketi –  inače će se oštetiti. Čak i ako rok od 24 mjeseca još nije istekao u ovim slučajevima, ne možemo prihvatiti Vašu reklamaciju (točka 2.1.3. ili točka 2.1.5. ovog postupka reklamacije).

7.4. Ugovorno jamstvo. Ako je za predmetnu robu zajamčeno dobrovoljno ugovorno jamstvo dulje od 24 mjeseca od primitka robe, tijekom tog roka moći ćete reklamirati nedostatke robe. Rok se produžuje za vrijeme u kojem niste mogli koristiti robu jer je bila u postupku reklamacije.

7.5. Što trebam učiniti da prijavim nedostatak proizvoda? Za reklamaciju neispravnosti proizvoda najbolje nam se obratiti putem usluge Retino koja je dostupna ovdje. Usluga Retino olakšat će Vam komunikaciju s nama i ubrzati obradu Vašeg zahtjeva. U tom slučaju odaberite gumb "Reklamacija". U njemu navedite broj narudžbe, e-mail s kojeg ste naručili robu te s popisa naručenih proizvoda odaberite neispravnu robu koju ćete uključiti u reklamaciju. Opišite kvar svojim riječima, možete priložiti fotodokumentaciju. Također molimo da navedete željeni način rješavanja reklamacije (nemate pravo promijeniti odabrani način rješavanja reklamacije bez naše prethodne suglasnosti).

7.6. Potvrdit ćemo primitak reklamacije. Nakon prijave nedostatka proizvoda, od nas ćete e-mailom dobiti potvrdu o primitku reklamacije. Trenutkom prijave reklamacije smatra se trenutak kada od Vas zaprimimo podatke o prijavi reklamacije proizvoda. U svakom trenutku nas možete kontaktirati putem usluge Retino koji je dostupan ovdje putem kojeg se dogovara daljnji postupak reklamacije. Međutim, možete nas kontaktirati u bilo kojem trenutku telefonom ili e-poštom kako biste provjerili status Vašeg zahtjeva.

7.7. Gdje mogu reklamirati robu? Reklamaciju robe možete izvršiti putem e-pošte, putem usluge Retino koja je dostupna ovdje ili slanjem na adresu: 

Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
ID: 92012278
Poštanska 9
10410 Velika Gorica

Prije slanja reklamirane robe prvo nas kontaktirajte putem e-maila ili telefona na 097 662 3050.

7.8. Povrat reklamirane robe prodavatelju. Robu je potrebno vratiti kompletnu, neoštećenu (osim reklamiranog nedostatka), najbolje u originalnoj neoštećenoj ambalaži, kako bismo mogli poštivati načela ispravnog higijenskog postupka.

7.9. Tko snosi troškove slanja reklamirane robe? Ukoliko zahtijevate otklanjanje kvara (popravak ili isporuka novog artikla ili njegovog dijela), mi snosimo troškove dostave reklamiranog artikla natrag do nas. Nakon prethodnog dogovora s vama, organizirat ćemo dostavu reklamirane robe do nas, bilo slanjem naljepnice za povrat robe ili osiguravanjem ugovorne dostavne službe –  sve to možemo obraditi u usluzi Retino koja je dostupna ovdje. Imajte na umu da reklamirana roba poslana pouzećem i/ili na neki drugi način o našem trošku neće biti preuzeta s naše strane i bit će vam vraćena o vašem trošku.

7.10. Potvrda. Po primitku reklamirane robe, na e-mail adresu koju ste naveli bit će poslana potvrda o primitku pošiljke s reklamiranom robom i njezinim sadržajem.
 

8. KOLIKO ĆE BRZO VAŠ ZAHTJEV BITI RIJEŠEN

8.1. Kada će reklamacija biti riješena? Zakon o zaštiti potrošača daje nam rok od 30 dana od podnošenja zahtjeva za rješavanje reklamacije. Najkasnije u tom roku, postupak reklamacije je s naše strane obrađen.

8.2. Procjena nedostatka. Međutim, u pravilu, u roku od 3 radna dana nakon dostave potrebne dokumentacije (fotografija i drugih potrebnih podataka za procjenu nedostatka robe) ili dostave reklamirane robe natrag nama, provodi se procjena nedostatka bez odgađanja te ćemo kontaktirati kupca s preliminarnim mišljenjem –  najčešće putem e-maila. Ovo razdoblje ne uključuje vrijeme potrebno za stručnu procjenu kvara (npr. bit će potrebno s naše strane zatražiti suradnju našeg dobavljača ili proizvođača).

8.3. Ako je roba neispravna. Ako se utvrdi da reklamirana roba ima nedostatak, postupak reklamacije se završava najkasnije 30 dana od dana ukazivanja na nedostatak. U opravdanim slučajevima, ovlašteni zaposlenik može s kupcem ugovoriti i duži rok. Dužni smo od Vas zatražiti kompletiranje dokumentacije u najkraćem mogućem roku.

8.4. Ukoliko se ne utvrdi da roba ima nedostatak. Ako roba nije bila neispravna, bit ćete obaviješteni o odbijanju reklamacije. Dogovorit ćemo se o daljnjem postupanju.
 

9. KAKO IZABRATI NAČIN RJEŠAVANJA PRIGOVORA 

9.1. Što će utjecati na moje mogućnosti. Imat ćete pravo zahtijevati da se nedostatak ukloni. Prema vašem izboru možete odabrati:
9.1.1. popravak proizvoda;
9.1.2. isporuka novog proizvoda; ili
9.1.3. isporuka dijela koji fali.

Ne smije to biti neopravdan zahtjev s vaše strane. Ako će nam popravak artikla predstavljati značajne poteškoće ili će to biti neopravdan zahtjev s obzirom na vrijednost artikla i značaj nedostatka, obavijestit ćemo vas. Na isti način ćemo postupiti ako Vaš zahtjev za isporukom novog artikla ocijenimo neopravdanim s obzirom na nedostatak robe ili vrijednost robe. 

9.2. Ako se radi o važnoj povredi kupoprodajnog ugovora. Ako nedostatak predstavlja materijalnu povredu kupoprodajnog ugovora, imat ćete pravo odustati od kupoprodajnog ugovora ili zatražiti odgovarajući popust od kupoprodajne cijene proizvoda.
 
9.3. Kada će biti moguće tražiti povrat kupoprodajne cijene? U nekim situacijama bit će moguće odustati od kupoprodajnog ugovora i zatražiti povrat kupoprodajne cijene. To neće biti moguće u situaciji kada nedostatak robe nije značajan. Situacije u kojima možete odustati od kupoprodajnog ugovora i tražiti povrat kupoprodajne cijene su: 
9.3.1. Odbilismo ukloniti nedostatak na robi ili taj nedostatak nismo popravili u razumnom roku.
9.3.2. Iz naše izjave ili iz drugih okolnosti bude jasno da nedostatak neće biti uklonjen u primjerenom roku ili bez značajnih poteškoća za kupca.
9.3.3. Nedostatak robe pojavljuje se ponovno.
9.3.4. Radi se o bitnom kršenju kupoprodajnog ugovora. 

9.4. Kada će biti moguće zatražiti razuman popust od kupoprodajne cijene robe? U nekim situacijama također ćete moći zatražiti razuman popust na kupovnu cijenu. To neće biti moguće u situaciji kada nedostatak robe nije značajan. Situacije u kojima možete zatražiti razuman popust na kupovnu cijenu?
9.4.1. Odbili smo ukloniti nedostatak na robi ili taj nedostatak nismo popravili u razumnom roku.
9.4.2. Iz naše izjave ili iz drugih okolnosti bude jasno da nedostatak neće biti uklonjen u primjerenom roku ili bez značajnih poteškoća za kupca.
9.4.3. Nedostatak robe pojavljuje se ponovno.
9.4.4. Radi se o bitnom kršenju kupoprodajnog ugovora. 

9.5. Vi ćete nas obavijestiti o načinu rješavanja reklamacije. Ako ne, pitat ćemo vas. Imate obvezu obavijestiti nas koji ste način odabrali prilikom obavijesti o nedostatku ili bez nepotrebnog odgađanja nakon obavijesti o nedostatku. Ne možete promijeniti izbor koji ste napravili bez našeg pristanka; ovo ne vrijedi u slučaju da tražite popravak nedostatka koji se pokaže nepopravljivim.

9.6. Povrat originalne robe. Prilikom rješavanja reklamacije isporukom nove robe dužni ste vratiti originalno isporučenu robu (osim ako nije drugačije dogovoreno).
 

10. ZAVRŠETAK POSTUPKA REKLAMACIJE

10.1. Ako ste reklamirali robu osobno u našoj e-trgovini. Nakon obrađene reklamacije, telefonom, SMS-om ili e-mailom bit ćete obaviješteni o završetku postupka reklamacije te ćete biti pozvani da reklamiranu robu preuzmete bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana od dana kada ste bili obaviješteni o rješavanju. Ukoliko nakon reklamacije želite da robu pošaljemo na kućnu adresu, mi ćemo to organizirati o našem trošku Alternativno, navest ćemo vam razloge za odbijanje zahtjeva.

10.2. Ako ste nam poslali robu na reklamaciju. Ako nam je reklamirana roba poslana na reklamaciju putem dostavne službe, ona će biti automatski nakon obrade poslana na vašu adresu koju ste nam dali. U suprotnom ćemo obrazložiti odbijanje reklamacije.

10.3. Ako vraćamo kupoprodajnu cijenu. U slučaju da je reklamacija priznata kao opravdana i da kao način rješavanja reklamacije opravdano zatražite povrat kupoprodajne cijene, bez nepotrebnog odgađanja ćemo Vam bezgotovinski vratiti kupoprodajnu cijenu na bankovni račun koji ste naveli.

10.4. Preuzimanje reklamirane robe. Reklamiranu robu dužni ste preuzeti najkasnije u roku od 30 dana od dana kada ste obaviješteni o rješavanju reklamacije. Nakon isteka tog roka, imamo pravo naplatiti naknadu za skladištenje robe u smislu. Naplaćuje se dnevna naknada za skladištenje od 1 EUR

10.5. Prodaja nepreuzete robe. Ako robu iz riješene reklamacije ne preuzmete u roku od 6 mjeseci od dana kada ste obaviješteni o obradi reklamacije, zadržavamo pravo prodati robu i prihod iskoristiti za plaćanje naknade skladištenja robe. 

10.6. Obveza prilikom preuzimanja reklamirane robe. Također ste dužni prilikom primitka provjeriti kompletnost reklamirane robe, a posebno da pošiljka robe sadrži sve što treba sadržavati. Kasniji prigovori više se neće uvažavati.
 

11. ZAVRŠNE ODREDBE

11.1. Zakonska prava. Ovaj postupak reklamacije ne utječe na zakonska prava kupca.

11.2. Stupanje na snagu. Ovaj postupak reklamacije (namijenjeno samo potrošačima) vrijedi od 18. 10. 2024..