Opći uvjeti poslovanja
OPĆI UVJETI POSLOVANJA
trgovačko društvo K + L NET s.r.o.,
za prodaju robe putem internet trgovine koja se nalazi na https://www.agatinsvijet.hr/.
Informacije koje ne biste trebali propustiti:
|
1. TKO SMO MI?
K + L NET s.r.o.,
sjedište: Václavkova 364/22, Dejvice, 160 00 Praha 6 (u daljnjem tekstu „adresa sjedišta“)
MBS: 278 86 867
OIB za PDV: CZ27886867
tvrtka upisana u trgovački registar Općinskog suda u Pragu spis br. C 124253
(u daljnjem tekstu “prodavatelj” ili „mi“),
2. KAKO NAS MOŽETE KONTAKTIRATI?
Telefonski broj: (+385) 976 623 050 (od ponedjeljka do petka od 8:00 do 13:00);
E-mailovi:
Opće informacije: info@agatinsvijet.hr;
Informacije o naružbama: narudzbe@agatinsvijet.hr;
Reklamacije: reklamacije@agatinsvijet.hr.
3. KOJI SU DRUGI POJMOVI KOJI SE PONAVLJAJU U NAŠIM OPĆIM UVJETIMA?
elektornička pošta |
e-mail adresa kupca navedena u korisničkom nalogu, u narudžbi ili u drugom našem obrascu; |
e-shop |
naša internetska trgovina koju vodimo na web stranici; |
kupoprodajni ugovor |
ugovor koji sadrži cijeli niz prava i obveza – nas kao prodavatelja i vas kao kupca, a koje zajedno sklapamo temeljem vaše narudžbe naših proizvoda na našoj web stranici; |
Zakon o obveznim |
ovim se zakonom uređuju osnove obveznih odnosa te ugovorni i izvanugovorni obvezni odnosi; |
Zakon o zaštiti potrošača |
ovim se zakonom uređuje zaštita osnovnih prava potrošača pri kupnji proizvoda i usluga, kao i pri drugim oblicima stjecanja proizvoda i usluga na tržištu; |
poduzetnik |
fizička ili pravna osoba koja kontinuirano obavlja djelatnost – u svoje ime, na svoj račun, radi stjecanja dobiti; vodimo se načelom da kupac koji u narudžbi navede svoj MBS / OIB za PDV ili podatke o tvrtki pravno posluje s nama kao poduzetnik; |
potrošač |
svaka fizička osoba koja pravno djeluje bez ikakve veze s poslovnom djelatnošću ili samostalnim obavljanjem profesije; |
OUP |
ovi opći uvjeti, odnosno pravila koja nas i Vas obvezuju prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora; |
web-stranica |
web-adresa https://www.agatinsvijet.hr/; |
kupac |
to ste vi, kupac, bilo da ste potrošač ili poduzetnik. |
4. ŠTO PREMA ZAKONU MORAMO SAOPĆITI SVIM KUPCIMA PRIJE SKLAPANJA KUPOPRODAJNOG UGOVORA?
4.1. Ovlaštenja prodavatelja i nadzorna tijela. Prodavatelj je ovlašten za prodaju robe na temelju obrtnog odobrenja izdanog u Češkoj Republici. Obrtnički nadzor provodi nadležni češki obrtnički ured. Nadzor nad zaštitom osobnih podataka provodi Hrvatska agencija za zaštitu osobnih podataka u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) Europske unije. Državni inspektorat Republike Hrvatske nadzire, između ostalog, poštivanje Zakona o zaštiti potrošača, koji je u skladu s Direktivom 2011/83/EU o pravima potrošača, s izmjenama i dopunama.4.2. Ilustrativne fotografije proizvoda. Sve fotografije na web stranici služe samo u ilustrativne svrhe.
4.3. Roba, cijena, troškovi.
4.3.1. Opis naših proizvoda, uključujući njihove glavne značajke, možete pronaći na našoj web stranici.
4.3.2. Cijene robe navedene su s PDV-om, uključujući zakonske naknade.
4.3.3. Ne naplaćujemo nikakve dodatne troškove za telefonske pozive (npr. ako nas nazovete na naš telefonski broj, plaćate samo svoju uobičajenu cijenu telefonskog poziva).
4.4. Opcije plaćanja. Konkretni uvjeti načina plaćanja i mogućnosti dostave detaljnije su opisani prilikom same narudžbe ili na našoj web stranici u dijelu Dostava i plaćanje. Robu ćemo vam dostaviti putem prijevoznika kojeg odaberete među ponuđenim opcijama.
4.5. Narudžba s obvezom plaćanja. Slanjem narudžbe pritiskom na gumb "NARUČI I PLATI" u našoj web trgovini kupac kreira obvezujuću narudžbu kojom se kupac obvezuje na plaćanje. Kupac ima mogućnost pregledati i ispraviti ili promijeniti svoju narudžbu prije predaje narudžbe, kao što je detaljnije opisano u točki 7. ovih OUP.
4.6. Obvezujući OUP. Slanjem narudžbe ujedno potvrđujete da ste se upoznali s tekstom ovih OUP.
4.7. Prava kupca na reklamaciju. Prava kupca na reklamaciju, eventualno jamstvo, te uvjeti za njihovu primjenu opisani su u točki 13. ovih OUP, odnosno u našem postupku reklamacije.
5. ŠTO MORAMO SAOPĆITI POTROŠAČIMA PRIJE SKLAPANJA KUPOPRODAJNOG UGOVORA?
5.1. Pravo na odustanak od kupoprodajnog ugovora. Kupac potrošač ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga (osim ako nije drugačije navedeno) u roku od 14 dana koji počinje teći najkasnije:5.1.2. u slučaju kupoprodajnog ugovora s isporukom u više komada/dijelova, od datuma prihvaćanja zadnje isporuke robe; ili
5.1.3. u slučaju kupoprodajnog ugovora čiji su predmet redovite ponovljene isporuke robe, od dana prihvaćanja prve isporuke robe;
5.2. Kada NIJE MOGUĆE ODUSTAJANJE od kupoprodajnog ugovora. Potrošač nema pravo odustati od sljedećih ugovora:
5.2.2. o isporuci robe čija cijena ovisi o fluktuacijama na financijskim tržištima neovisno o našoj volji, a koje se mogu dogoditi tijekom roka za odustanak od kupoprodajnog ugovora;
5.2.3. o isporuci lako pokvarljive robe, kao i robe koja se nakon dostave nepovratno pomiješala s drugom robom;
5.2.4. o isporuci robe u zatvorenoj ambalaži koju je potrošač izvadio iz ambalaže te je zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga nije primjereno vratiti nakon što ju je potrošač oštetio, što se odnosi i na audio ili video snimke i računalne programe ako je kupac oštetio originalnu ambalažu;
5.2.5. o smještaju, prijevozu robe, iznajmljivanju prijevoznih sredstava, ugostiteljstvu ili korištenju slobodnog vremena, ako se prema ugovoru mora ispuniti na određeni dan ili u određenom razdoblju;
5.2.6. o isporuci novina, časopisa ili časopisa, osim pretplatničkih ugovora o njihovoj isporuci;
5.2.7. o pružanju usluga, ako su pružene u cijelosti; kod izvršenja uz naknadu samo ako je započela uz prethodnu izričitu suglasnost potrošača prije isteka roka za odustanak od ugovora te je poduzetnik prije sklapanja ugovora obavijestio potrošača da prestaje pravo na odustanak od ugovora. pružanjem usluge;
5.2.8. o hitnom popravku ili održavanju koje treba obaviti na mjestu koje potrošač odredi na svoj izričiti zahtjev; međutim, to se ne odnosi na obavljanje popravaka koji nisu traženi ili isporuku robe osim rezervnih dijelova potrebnih za izvođenje popravaka ili održavanja;
5.2.9. o isporuci digitalnog sadržaja, ako isti nije dostavljen na fizičkom mediju, a dostavljen je uz Vašu prethodnu izričitu suglasnost prije isteka roka za odustanak od kupoprodajnog ugovora te smo Vas prije sklapanja kupoprodajnog ugovora obavijestili da u tom slučaju nemate pravo odustati od kupoprodajnog ugovora.
5.3. Obveza potrošača pri odustajanju od kupoprodajnog ugovora. Ako potrošač odustane od kupoprodajnog ugovora, dužan je poslati natrag robu kupljenu na temelju kupoprodajnog ugovora od kojeg je odustao, najkasnije u roku od 14 dana od trenutka odustajanja od kupoprodajnog ugovora. Kupac potrošač dužan je poslati natrag ili vratiti robu kompletnu, odnosno sa svim isporučenim priborom, svom dokumentacijom, čistu, neoštećenu i, ako je moguće, uključujući originalno pakiranje, u stanju i vrijednosti u kakvom je primljena.
5.4. Snižena vrijednost proizvoda. U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora, kupac je odgovoran za umanjenje vrijednosti vraćene robe ili natrag poslane robe, do kojeg je došlo uslijed postupanja s robom na način drugačiji od onog koji je nužan za upoznavanje. s prirodom, svojstvima i funkcionalnošću robe. U slučaju da nam se vrati oštećena ili nekompletna roba, zaračunat ćemo naše pravo za naknadu štete u kupovnu cijenu koju tražite da vam se vrati. Uvijek ćemo procijeniti konkretan slučaj kako bismo utvrdili stupanj oštećenja i odredili odgovarajuću smanjenu vrijednost. O ovim koracima obavijestit ćemo vas na navedenu elektroničku adresu (e-mailom) ili telefonom.
5.5. Adresa za povrat robe. Pošaljite robu natrag na adresu:
Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
ID: 92012278
Poštanska 9
10410 Velika Gorica
Trošak povrata robe prilikom odustajanja od kupoprodajnog ugovora snosi kupac o svom trošku, osim ako se drugačije ne dogovorimo. Povratnu dostavu kod nas možete naručiti u sklopu evidentiranja povrata putem usluge Retino koju možete pronaći ovdje.
5.6. Povrat kupoprodajne cijene. U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora unutar roka za odustajanje, dužni smo potrošaču vratiti sav novac istim načinom plaćanja kao prilikom primitka novca ili na račun po vašem izboru najkasnije 14 dana nakon odustajanja od kupoprodajnog ugovora. Imajte na umu da imamo pravo da Vam vratimo novac tek kada od vas primimo vraćenu robu.
5.7. Pritužbe. Omogućavamo izvansudsko rješavanje pritužbi potrošača putem e-pošte reklamacije@agatinsvijet.hr.
5.8. Izvansudsko rješavanje sporova. Za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova proizašlih iz kupoprodajnog ugovora nadležan je Državni inspektorat Republike, MB: 5068711, sa sjedištem na adresi Šubićeva 29, 10000 Zagreb, web adresa: https://dirh.gov.hr/. Za rješavanje sporova između prodavatelja i kupca iz kupoprodajnog ugovora može se koristiti platforma za online rješavanje sporova na adresi http://ec.europa.eu/consumers/odr.
5.9. Europski potrošački centar Hrvatska. Europski potrošački centar Hrvatska, sa sjedištem u Zagrebu, Ulica grada Vukovara 78, 10000 Zagreb, internetska adresa: https://www.ecccroatia.hr, kontaktna je točka prema Uredbi Europskog parlamenta i Vijeća (EU) br. 524/2013 od 21. svibnja 2013. o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ (Uredba o internetskom rješavanju potrošačkih sporova).
5.10. Ocjene kupaca. Ocjene je moguće unijeti izravno na našoj web stranici. Neke ocjene kupaca koji su ispunili upitnik o zadovoljstvu poslan putem e-maila, unosimo izravno mi. Više informacija možete pronaći na našoj web stranici. Više informacija o tome kako obrađujemo kosrisničke ocjene unesene na našoj web stranici možete pronaći ovdje.
5.11. Lažne ili nepotpune recenzije. Zadržavamo pravo da ne objavimo recenzije kupaca koje su lažne, sadrže neprikladan jezik ili nisu povezane s kupljenim artiklom.
5.12. Sortiranje robe. Ako odete na odjeljak za kategorizaciju proizvoda na našoj web stranici, trebali biste znati da koristimo pravila za prikazivanje proizvoda prema vašim željenim kriterijima odabira, o čemu možete saznati više na našoj web-stranici.
5.13. Šteta uzrokovana netočnim ili nepotpunim informacijama. Odričemo se svake odgovornosti za štetu nastalu netočnom ili nepotpunom informacijom ili savjetom, posebice u slučajevima kada postizanje određenog rezultata ovisi o djelovanju primatelja ili drugih osoba, ili o nekontroliranim činjenicama ili slučajnosti.
6. MOGUĆNOST POVRATA PROIZVODA U ROKU DO 60 DANA
Osim zakonskog prava na odustajanje od ugovora, pružamo vam mogućnost povrata proizvoda u roku do 60 dana od njegovog preuzimanja. Dakle, od ugovora možete odustati i nakon isteka četrnaestodnevnog roka, tako da nas o tome obavijestite i istovremeno vratite proizvod u roku od 60 dana od preuzimanja (rok počinje teći dan nakon dostave proizvoda). Ova dulja mogućnost vrijedi ako je proizvod u originalnom pakiranju, kompletan, neupotrebljen i neoštećen te ako nije riječ o proizvodu prilagođenom prema željama potrošača ili izrađenom za njega osobno. Proizvodi koji ne budu ispunjavali ove uvjete neće biti prihvaćeni i bit će vraćeni kupcu. Za poštivanje roka dovoljno je pravovremeno poslati obavijest o odustajanju od ugovora, pravovremeno poslati proizvod te pridržavati se gore navedenih pravila o stanju vraćenog proizvoda.
7. REGISTRACIJA, KORISNIČKI RAČUN
7.1. Registracija. Kod nas možete kupovati i bez registracije. Ako se odlučite registrirati, imat ćete bolji pregled povijesti narudžbi, statusa novih narudžbi itd. Kupac se registrira na web stranici ispunjavanjem obrasca za registraciju. Za izradu registracije potrebno je potvrditi da ste se upoznali sa sadržajem ovih OUP i načelima obrade osobnih podataka.7.2. Obaveza pružanja istinitih i točnih podataka. Prilikom registracije na web stranici trgovine i prilikom narudžbe robe kupac je dužan unijeti sve podatke točno i istinito. Kupac je dužan ažurirati podatke navedene na korisničkom računu u slučaju bilo kakve promjene. Podatke koje je kupac naveo u korisničkom računu i prilikom naručivanja robe prodavatelj smatra točnima.
7.3. Korisnički račun. Korištenjem svoje e-pošte i odabrane sigurne lozinke možete ući u svoje korisničko sučelje (u daljnjem tekstu „korisnički račun“) na kojem možete, između ostalog, vršiti narudžbe robe.
7.4. Blokiranje korisničkog računa. Kupac je dužan čuvati povjerljivost podataka potrebnih za pristup svom korisničkom računu. Kupac nije ovlašten dopustiti korištenje korisničkog računa trećim osobama. Možemo blokirati korisnički račun nakon tri (3) neuspješna pokušaja prijave. To činimo iz sigurnosnih razloga, posebice kako bismo spriječili zlouporabu vašeg korisničkog računa. Ako je vaš korisnički račun blokiran, kontaktirajte nas na info@agatinsvijet.hr.
7.5. Mogućnost poništenja korisničkog računa kada se ne koristi. Možemo poništiti korisnički račun, posebno ako kupac ne koristi svoj korisnički račun dulje od godinu dana, ili ako kupac prekrši svoje obveze iz kupoprodajnog ugovora kako je navedeno u ovim Općim uvjetima poslovanja.
7.6. Potrebno održavanje. Kupac je svjestan da korisnički račun možda neće biti dostupan kontinuirano, posebno u slučaju potrebnog održavanja istoga.
8. KAKO NARUČITI I SKLOPITI KUPOPRODAJNI UGOVO
8.1. Kreiranje narudžbe. Stavljanjem robe u košaricu, odabirom načina dostave i plaćanja odabrane robe te ispunjavanjem kontakt podataka i podataka za plaćanje, kupac kreira svoju narudžbu u e-trgovini.8.2. Svojstva proizvoda. Kupac je dužan prije izvršenja narudžbe upoznati se sa svojstvima, vrstom i preporučenim načinom korištenja robe. Narudžbom kupac potvrđuje da je upoznat s ovim podacima i da ih razumije.
8.3. Provjera narudžbe. Prije završetka narudžbe, kupcu je omogućena provjera i promjena podataka koje je unio u narudžbu.
8.4. Proces slanja narudžbe. Narudžba se šalje klikom na gumb "NARUČI I PLATI" i proces narudžbe je završen. Slanjem narudžbe kupac potvrđuje da je suglasan s ovim općim uvjetima te da je pročitao našu politiku obrade osobnih podataka.
8.5. Istinitost podataka unesenih u narudžbu. Podatke navedene u narudžbi prodavatelj smatra točnima. Ukoliko se tijekom obrade narudžbe utvrdi da su korišteni očito lažni ili nepotpuni podaci, možemo odbiti narudžbu, o čemu ćete biti obaviješteni e-mailom. Kupac može biti odgovoran za štetu nastalu namjernim davanjem lažnih ili netočnih podataka.
8.6. Dodatna potvrda narudžbe od strane kupca. Prodavatelj ima pravo, ovisno o vrsti narudžbe (količina robe, iznos kupoprodajne cijene, procijenjeni troškovi dostave), tražiti od kupca dodatnu potvrdu narudžbe (npr. e-mailom ili telefonom) te također ima pravo zatražiti od kupca da potvrdi ispravnost odabira količine robe.
8.7. Kada se sklapa kupoprodajni ugovor? Kupoprodajni ugovor je sklopljen pritiskom na gumb "NARUČI I PLATI".
8.8. Potvrda narudžbe od strane prodavatelja. Kupac koji završi narudžbu će od nas dobiti automatsku potvrdu zaprimanja narudžbe na e-mail adresu kupca.
8.9. Obveze prodavatelja. Sklapanjem kupoprodajnog ugovora obvezujemo se predati Vam kupljenu robu i omogućiti Vam stjecanje prava vlasništva na robi.
8.10. Obveze kupca. Sklapanjem kupoprodajnog ugovora obvezujete se preuzeti robu i platiti nam cijenu robe.
8.11. Kopija OUP-a; postupak za odustanak od kupoprodajnog ugovora. Kupac će na svoju e-mail adresu dobiti primjerak sklopljenog kupoprodajnog ugovora, odnosno aktualnu verziju ovih OUP-a. Kupac potrošač također će dobiti poveznicu na uslugu Retino, što će olakšati proces odustajanja od kupoprodajnog ugovora u zakonskom roku.
8.12. Sredstva komunikacije na daljinu. Kupac pristaje na korištenje sredstava daljinske komunikacije prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora. Troškove koje kupac ima korištenjem sredstava komunikacije na daljinu u svezi sa sklapanjem kupoprodajnog ugovora (troškovi internetske veze, troškovi telefonskih poziva) snosi sam kupac i ti se troškovi ne razlikuju od osnovnih stopa.
8.13. Narudžba putem telefona. Kupac može naručiti i putem telefona. Kupac može naručiti i putem telefona. Kupac koji na ovaj način izvrši narudžbu od nas će na e-mail kupca dobiti potvrdu o izradi narudžbe s ukupnom cijenom robe i troškovima pakiranja i dostave robe po izboru kupca. adresu koju je naveo u telefonskom pozivu, zajedno s ovim OUP, postupkom reklamacije, politikom obrade osobnih podataka i poveznicom na uslugu Retino za odustajanje od kupoprodajnog ugovora. Kupoprodajni ugovor je zaključen odmah nakon dostave potvrde o prihvaćanju narudžbe od strane kupca na našu e-mail adresu.
9. CIJENA ROBE I NAČINI PLAĆANJA
9.1. Cijena. Sve cijene proizvoda navedene su u eurima (EUR) i uključuju PDV. Cijena robe vrijedi za razdoblje u kojem je istaknuta na web stranici e-trgovine, ali to ne znači da s nekim našim kupcima ne možemo sklopiti kupoprodajni ugovor pod individualno dogovorenim uvjetima.9.2. Način plaćanja. Cijenu robe i sve troškove vezane za isporuku robe prema kupoprodajnom ugovoru možete nam platiti na načine navedene u drugom koraku narudžbe (Dostava i plaćanje), a posebno:
9.3. Avans. Od kupca možemo zatražiti avans ili drugo slično plaćanje.
9.4. Troškovi pakiranja i dostave. Na stranicama naše e-trgovine pronaći ćete i podatke o troškovima pakiranja i dostave robe. Visina troškova povezanih s pakiranjem i isporukom robe ovisit će uglavnom o odabranom prijevozniku i mjestu gdje će se roba isporučiti. Narudžbe za minimalnu ukupnu cijenu navedenu na našoj web stranici bit će dostavljene besplatno.
9.5. Cijena dostave robe. Zajedno s kupoprodajnom cijenom kupac nam je dužan platiti i sve troškove vezane za pakiranje i dostavu robe te sve nadoplate za odabrani način plaćanja. Osim ako nije izričito drugačije navedeno, kupoprodajna cijena uključuje i troškove vezane za isporuku robe. Prije obvezujućeg završetka narudžbe, kupac će biti obaviješten o konačnoj cijeni uključujući troškove pakiranja i dostave.
9.6. Popusti na cijenu robe. Popusti na cijenu robe koje nudimo kupcima ne mogu se međusobno kombinirati.
9.7. Nerealna cijena robe. U slučaju prikazivanja nerealne cijene od 0 EUR (slovima: nula eura) ili prikazivanja izrazito netržišne cijene, kada se netržišnom cijenom smatra cijena koja je ispod naše nabavne cijene, zadržavamo pravo ukloniti ovu stavku iz narudžbe. Kupac će o ovoj činjenici biti obaviješten na e-mail adresu kupca.
9.8. Način slanja računa. Dogovoreni smo da se računi šalju elektroničkim putem na e-mail adresu kupca.
9.9. Poklon bonovi. Našim kupcima nudimo mogućnost kupnje poklon bonova (u elektroničkom i tiskanom obliku) u vrijednosti od 20 EUR, 30 EUR, 40 EUR, 60 EUR, 80 EUR i 100 EUR. Svaki bon ima svoj jedinstveni kod i bit će poslan na vašu (elektronsku) adresu nakon uplate kupoprodajne cijene. Uvijek je moguće iskoristiti samo cijeli iznos bona, ne koristiti ga u dijelovima. Bon vrijedi 12 mjeseci od kupnje, osim ako na bonu nije drugačije navedeno. Za iskorištavanje poklon bona na web stranici potrebno je ispuniti polje u kategoriji "košarica" u koje upisujete jedinstveni kod poklon bona. Vrijednost poklon bona oduzima se od ukupne cijene Vaše kupnje u košarici. Falsifikovanje ili mijenjanje vaučera nije dopušteno. Falsifikovanje također može biti zločin. Nije moguće odustati od kupoprodajnog ugovora ako je poklon bon već iskorišten.
10. SVE ŠTO TREBATE ZNATI O DOSTAVI ROBE
10.1. Rok dostave robe. Ukoliko je navedena roba na zalihi, tada robu u pravilu šaljemo s rokom isporuke od 3 do 5 radna dana od primitka narudžbe, dok se obvezujemo isporučiti robu u roku od najviše trideset (30) dana od trenutka sklapanja kupoprodajnog ugovora. Ponekad nam se zna dogoditi da se roba s oznakom "na zalihi" rasproda u kratkom roku. Ako dođe do takve situacije da je roba rasprodana i da nismo u mogućnosti isporučiti robu koju ste naručili u navedenom roku, tada ćemo vas kontaktirati kako bismo dogovorili daljnji postupak. Unatoč navedenom roku isporuke, uvijek nastojimo pripremiti i dostaviti narudžbu kupcu u najkraćem mogućem roku.10.2. Način dostave. Kupac ima mogućnost odabrati isporuku robe na bilo koju adresu putem našeg ugovornog prijevoznika po cijeni prijevoza koja je navedena tijekom narudžbe.
10.3. Preuzimanje robe. Prilikom dostave robe kupcu, roba je predana u trenutku kada dostavljač preda robu kupcu na mjestu isporuke (obično prva vrata/kapija/kapija na mjestu isporuke koju odredi kupac) . U trenutku preuzimanja robe od strane kupca rizik od oštećenja i slučajnog pogoršanja kvalitete kupljene robe prelazi na kupca. U slučaju osobnog preuzimanja robe od strane kupca, roba se smatra isporučenom u trenutku preuzimanja od strane kupca ili druge osobe koju kupac odredi.
10.4. Trošak posebnog načina dostave. Ukoliko je način dostave ugovoren na temelju posebnog zahtjeva kupca, kupac snosi rizik i sve dodatne troškove povezane s tim načinom dostave.
10.5. Ponovna dostava i povezani troškovi. Ako je iz razloga na strani kupca potrebno višekratno isporučiti robu ili na drugačiji način od navedenog u narudžbi, kupac je dužan podmiriti troškove ponovljene isporuke robe, odn. troškove povezane s drugim načinom dostave.
10.6. Nepreuzimanje robe poduzetnikom. Ukoliko kupac poduzetnik ne preuzme robu prilikom isporuke od strane prijevoznika, roba se vraća nama kao prodavatelju. U tom slučaju imamo pravo zahtijevati od poslovnog kupca troškove koje je prijevoznik naplatio za povrat robe na našu adresu. Za prodavatelja ovaj trošak predstavlja štetu nastalu kršenjem zakonskih obveza kupca poduzetnika, u skladu s člankom 360 Zakona o obveznim odnosima. Istodobno, prodavatelj ima pravo naplatiti naknadu za skladištenje robe u iznosu od 200 EUR (slovima: dvjesto eura) te također ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora.
10.7. Mogućnost kompenzacije. Sukladno s člankom 360 Zakona o obveznim odnosima, imamo pravo jednostrano prebiti zahtjev za plaćanje troškova skladištenja robe i zahtjev za naknadu štete zbog kršenja zakonskih obveza kupca prema ovom dijelu OUP protiv zahtjeva kupca za povratom kupoprodajne cijene. .
10.8. Obveza kupca prilikom preuzimanja robe. Kupac je dužan provjeriti robu prilikom primitka i uvjeriti se u njezina svojstva (osobito je li kupac primio odgovarajuću vrstu robe, ima li roba ugovorenu kvalitetu, sadrži li roba u svom pakiranju sve ono što treba sadržavati prema uputama). U slučaju vidljivog oštećenja pošiljke od strane prijevoznika, kupac je dužan takvu pošiljku uopće ne preuzeti od prijevoznika. Ne odgovaramo za štetu nastalu od strane prijevoznika ili zakašnjelu isporuku robe, bez obzira na razlog kašnjenja.
11. ZADRŽAVANJE PRAVA VLASNIŠTVA
11.1. Potpuna isplata kupoprodajne cijene. Zadržavamo pravo vlasništva nad robom do pune isplate kupoprodajne cijene u skladu s odgovarajućim kupoprodajnim ugovorom. To znači da ako ne platite kupoprodajnu cijenu, nećete postati vlasnik robe.11.2. Zadržavanje prava vlasništva za kupce- poduzetnike. Za poslovne kupce zadržavamo pravo vlasništva nad robom dok se sva potraživanja koja imamo prema njima ne isplate. Kupac je dužan s robom koja je predmet pridržaja vlasništva postupati s dužnom pažnjom i osigurati je o svom trošku u slučaju oštećenja u dovoljnoj mjeri do vrijednosti nove robe.
12. POVLAČENJE OD UGOVORA O KUPOPRODAJI
12.1. Pravo potrošača na odustanak od kupoprodajnog ugovora. Pravo kupca na odustanak od kupoprodajnog ugovora regulirano je odredbama iz točke 5. ovih OUP-a.12.2. Pravo poduzetnika na odustanak od kupoprodajnog ugovora. Poslovni kupci imaju pravo odustati od kupoprodajnog ugovora, što im je dopušteno odgovarajućim zakonskim propisima. Poslovni kupac nema pravo odustati od kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana, to pravo pripada samo potrošaču. Ukoliko nam poslovni kupac vrati robu i ako nema nedostataka, upozoravamo ga da mu možemo naplatiti troškove skladištenja te robe sukladno točki 10.6. ovih Općih uvjeta, te istovremeno pozvati poslovnog kupca da preuzme robu.
12.3. Neplaćena kupoprodajna cijena. Ukoliko kupac nije uredno i na vrijeme platio kupoprodajnu cijenu, možemo odustati od kupoprodajnog ugovora.
12.4. Postupak kad roba nije na skladištu. Imamo pravo odustati od kupoprodajnog ugovora zbog nedostatka robe ili zbog nedostupnosti naručene robe. Nadalje, možemo odustati od kupoprodajnog ugovora, posebno ako kupac odbije primiti robu.
12.5. Poklon. Ukoliko kupac zajedno s robom primi i poklon te nakon toga odustane od kupoprodajnog ugovora s nama, dužan nam je taj poklon vratiti. Darovni ugovor između nas i kupca je dakle sklopljen uz tzv. raskidni uvjet da ako kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, darovni ugovor u vezi takvog dara prestaje važiti.
13. ŠTO AKO ROBA IMA NEDOSTAKE
13.1. Pozivanje na Zakon o obveznim odnosima. Prava i obveze ugovornih strana vezanih za odgovornost za materijalne nedostatke stvari uređena su odgovarajućim opće obvezujućim pravnim propisima.13.2. Poveznica na postupak reklamacije. Daljnja prava i obveze stranaka vezana za našu odgovornost za nedostatke proizvoda regulirana su u našim uvjetima reklamacije.
14. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
14.1. Politika obrade osobnih podataka. Zaštita osobnih podataka naših kupaca vrlo nam je važna. Pravila za postupanje s osobnim podacima i pravila za slanje komercijalnih obavijesti uređena su u našoj politici obrade osobnih podataka.14.2. Kolačići. Koristimo takozvane datoteke kolačića koje možemo pohraniti na krajnji uređaj (bilo na temelju privole ili radi zaštite naših legitimnih interesa). Kupac može postaviti svoje preferencije izravno na našoj web stranici, gdje može pronaći informacije o korištenju kolačića.
15. VIŠA SILA
15.1. Što je viša sila. U smislu ovih Općih uvjeta, višom silom smatra se svaki događaj neovisan o volji prodavatelja koji onemogućuje ispunjenje njegovih obveza, a čije posljedice nije bilo moguće predvidjeti ili spriječiti ili prevladati. Prirodna katastrofa, požar, eksplozija, poplava, potres, teroristički napad, rat, štrajk ili drugi događaji (uključujući situacije uzrokovane širenjem bolesti COVID-19) koji su izvan kontrole ugovornih strana smatraju se višom silom.15.2. Isključenje odgovornosti prodavatelja. Za vrijeme trajanja više sile prodavatelj ne odgovara za neispunjenje svojih obveza iz kupoprodajnog ugovora, odnosno ovih OUP.
16. ŠTO BISTE JOŠ TREBALI ZNATI
16.1. Koji zakon uređuje naše pravne odnose? Pravni odnos između nas bit će uređen pravnim poretkom Republike Hrvatske, posebno Zakonom o obveznim odnosima i Zakonom o zaštiti potrošača. To vrijedi i u slučaju postojanja tzv. međunarodnog elementa. Međutim, svjesni smo da kupac potrošač ne može biti lišen zaštite koju pružaju odredbe pravnog poretka države u kojoj ima svoje uobičajeno boravište.16.2. Obveza poštivanja prava potrošača. U slučaju nenamjernog sukoba između odredbi ovih OUP i zakonskih propisa za zaštitu potrošača, ove odredbe imaju prednost te se prodavatelj obvezuje pridržavati ih se.
16.3. Nevaljane ili nevažeće odredbe OUP-a. Ako je bilo koja odredba Općih uvjeta nevažeća ili neučinkovita, ili postane takva, nevaljana odredba bit će zamijenjena odredbom čije je značenje što je moguće bliže nevažećoj odredbi. Ništavost ili neučinkovitost jedne odredbe ne utječe na valjanost ostalih odredbi.
16.4. Isključenje Bečke konvencije. Ugovorne strane suglasne su izričito isključiti korištenje Konvencije Ujedinjenih naroda o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe (United Nations Convention on Contracts for the International Sale of Goods ili Bečka konvencija), u skladu s člankom 6. ove konvencije.
16.5. Sporovi i nadležnost. Ugovorne strane nadalje su suglasne da će sudovi Češke Republike za okrug Prag uvijek imati mjesnu i stvarnu nadležnost za rješavanje svih sporova proizašlih iz kupoprodajnog ugovora, gdje je prisutan međunarodni element. Navedeno ne utječe na prava potrošača prema posebnim zakonskim propisima.
16.6. Arhiviranje kupoprodajnog ugovora. Kupoprodajni ugovor u tekstu OUP-a arhiviramo u elektroničkom obliku i nije dostupan trećim osobama.
16.7. Ukoliko dogovorimo drugačije uvjete sklapanja kupoprodajnog ugovora. Odredbe OUP-a sastavni su dio kupoprodajnog ugovora. Odredbe koje odstupaju od OUP-a mogu se ugovoriti kupoprodajnim ugovorom. Odstupanja od odredbi kupoprodajnog ugovora imaju prednost pred odredbama OUP-a.
16.9. Potreba prihvaćanja OUP-a za sklapanje kupoprodajnog ugovora. Prihvaćanje OUP-a je dobrovoljno, ali neophodno za kreiranje korisničkog računa ili narudžbe od strane kupca.
16.10. Valjanost OUP-a. Ovi OUP vrijede od 18. 10. 2024. i poništavaju valjanost prethodnih uvjeta.